وبلاگ

بهترین زمان عکاسی بارداری؛ ماه چندم بارداری؟

بهترین زمان عکاسی بارداری، هفته چندم بارداری عکس بگیریم؟

برای دوران بارداری خود به دنبال ثبت یک عکس خاطره‌انگیز و زیبا هستید؟ دست نگه دارید. بهتر است برای عکاسی دوران بارداری عجله نکنید و در زمان مناسب به آتلیه مراجعه کنید. انتخاب زمان مناسب برای عکاسی بارداری نقش بسیار تاثیرگذاری در زیبایی عکس‌های شما دارد. معمولا هفته ۲۸ تا ۳۶ام بارداری بهترین زمان عکاسی بارداری است.

البته این زمان با توجه به شرایط بارداری کاملا متغیر است. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین زمان عکاسی بارداری و جزئیات آن به‌طور دقیق آشنا کنیم. پس از مطالعه این مقاله با انتخاب بهترین زمان عکاسی در دوران بارداری عکس‌های شگفت‌انگیزی را به ثبت خواهید رساند.

هفته چندم بارداری بهترین زمان برای عکاسی است؟

معمولا مدت زمان بارداری برای مادران براساس ماه یا هفته محاسبه می‌شود. هر چقدر زمان بیشتری از دوران بارداری بگذرد، عکس‌های این دوران جذابتر خواهند شد. قطعاً در ماه‌های اول بارداری تغییر بسیار کمی در مادر ایجاد می‌شود و ظاهر مادر در این دوران تفاوت بسیاری با پیش از بارداری نخواهد داشت. برای عکاسی در ماه‌های ابتدایی بارداری، می‌توانید از خدمات عکاسی بارداری در منزل کادرو استفاده کنید.

اگر قصد دارید عکس‌های جذاب و ماندگاری از دوران بارداری داشته باشید بهتر است زمانی را انتخاب کنید که شکم مادر به‌اندازۀ کافی بزرگ و گرد شده باشد. معمولاً ماه هشتم بارداری مناسب‌ترین زمان برای عکاسی بارداری است. در ماه هشتم بارداری یا هفتۀ ام۳۶، شکم مادر به‌اندازۀ چشم‌گیری بزرگ‌تر می‌شود و مادر در این ماه هنوز توانایی تغییر حرکات یا ژست گرفتن را دارد. در هفته ۳۶ ام شکم به خوبی گرد شده و حرکات نوزاد در شکم مادر برای ضبط کلیپ‌های جذاب کاملا محسوس و واضح است.

عکاسی بارداری به صورت حرفه‌ای در چند هفتگی انجام می‌شود؟

عکاسی در ماه نهم بارداری را فراموش کنید

بسیاری از مادران باردار بر این باورند که ماه نهم بارداری برای عکاسی بارداری بهترین زمان است؛ اما موکول کردن عکاسی به هفته‌های آخر و ماه آخر بارداری به ‌هیچ ‌عنوان توصیه نمی‌شود. از جمله دلایلی که توصیه می‌شود، زمان عکاسی بارداری ماه آخر نباشد این است که در این ماه مادر بسیار سنگین می‌شود و جابه‌جایی و حرکت برای او سخت و خسته‌کننده خواهد شد. از دلایل دیگر می‌توان به این موضوع اشاره کرد که به بسیاری از مادران باردار در ماه آخر توصیه می‌شود استراحت بیشتری داشته باشند و برخی از آن‌ها باید استراحت مطلق داشته باشند.

همچنین ممکن است به هر دلیلی زایمان زودتر از تاریخ مشخص صورت بگیرد و زمان طلایی بارداری از بین برود. به همین دلایل به‌طور کلی بهترین زمان عکاسی بارداری همان ماه هشت بارداری و حداکثر هفتۀ ۳۶ است. از دیگر دلایلی که ماه هشت بارداری برای عکاسی بسیار مناسب‌تر است، وجود عکس‌های کامل سونوگرافی و استفاده از آن در عکس‌ها و کلیپ‌های بارداری است که به عنوان جذابترین ایده عکس بارداری از آن استفاده می‌شود.

عکاسی از جنین دوقلو در ماه هفتم بارداری

بهترین زمان عکاسی بارداری از جنین دوقلو

همانطور که مطالعه کردید بهترین زمان عکاسی در دوران بارداری در ماه هشتم این دوران توصیه شده؛ اما این زمان برای اکثر مادرانی که جنین یک قلو دارند مناسب است و مادرانی که دوقلو یا چندقلو دارند بهتر است عکاسی بارداری برای آن‌ها در ماه هفتم بارداری انجام شود. در ماه هفتم شکم مادران دوقلو کاملا مناسب عکاسی خواهد بود.

شکم مادرانی که جنین دوقلو دارند معمولا در ماه هشتم و نهم بارداری بسیار بزرگ و سنگین می‌شود و انتخاب لباس های مناسب عکاسی بارداری بسیار سخت خواهد شد. علاوه‌بر این مشکلات، اغلب جنین‌های دوقلو زودتر از تاریخ موعود به دنیا می‌آیند؛ بنابراین ممکن است به تعویق انداختن تاریخ عکاسی در این دوران باعث از دست دادن تجربه شیرین عکاسی در دوران بارداری شود.

عکاسی در منزل، ایده‌ای جذاب و کاربردی برای عکاسی در دوران بارداری

یکی از ایده‌های جذاب و کاربردی برای عکاسی در دوران بارداری، عکاسی در منزل است. از مهم‌ترین دلایل عکاسی در منزل در این دوران می‌توان به استفاده از سیسمونی، وسایل و فضای اتاق نوزاد اشاره کرد. پدر و مادرها معمولا در فضای خانه احساس راحتی بیشتری دارند و استفاده از وسیله‌های اتاق نوزاد، و حال و هوای واقعی‌تر و جذاب‌تری را در عکس‌ها خلق می‌کند.

شیوه عکاسی بارداری در منزل با عکاسی در آتلیه متفاوت است و می‌توان به ‌راحتی با وسایل کودک و با تک تک اعضای خانواده عکاسی کرد. آتلیه‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانند عکاسی شما را در منزل و اتاق کودکتان انجام دهند؛ بنابراین اگر اتاق کودک در اواخر ماه هفتم و هشتم آماده است می‌توان از این فضای برای عکاسی دوران بارداری استفاده کرد. تعرفه عکاسی در منزل با عکاسی آتلیه متفاوت است. برای اطلاع از قیمت‌ها، می‌توانید به صفحه قیمت عکس آتلیه مراجعه کنید.

عکاسی خانوادگی در دوران بارداری

نکات مهم و کلیدی قبل از انجام عکس‌های بارداری

دوران بارداری دوران بسیار حساسی است. خصوصا در هفته‌های ۳۰ الی ۳۴ هفتگی که نزدیک به زایمان هستید برای انجام عکاسی بارداری باید به نکات ویژه‌ای توجه کنید. این نکات علاوه‌بر حفظ سلامتی شما، باعث زیباتر شدن عکس‌هایتان می‌شود. از جمله نکات و توصیه‌های مهم برای عکاسی دوران بارداری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اگر در شرایط اضطراری از دوران بارداری قرار دارید پیشنهاد می‌کنیم قبل از رزرو وقت عکاسی حتما با پزشک خود مشورت کنید تا سلامت شما و جنین به هیچ عنوان در خطر نباشد.
  • انتخاب لباس مناسب باتوجه به سلیقه و تم موردنظر نقش بسیار تاثیرگذاری در زیبایی عکس‌ها خواهد داشت، بهتر است پدر و مادر از یک تناژ رنگی برای لباس استفاده کنند.
  • داشتن حال و هوای خوب و لبخند واقعی شرط داشتن عکس‌های زیباست. حتماً مادر باردار باید قبل از عکاسی استراحت کافی داشته باشد تا بتواند شادابی خود را در عکس‌ها نشان دهد.
  • اگر فرزند دیگری دارید از حضور فرزندتان در عکاسی غافل نشوید و همراه با او عکاسی خانوادگی را نیز تجربه کنید. حضور فرزندان دیگر در کنار مادر باردار بسیار زیباست. کادرو در کنار عکس‌های بارداری، زیباترین عکس‌های خانوادگی را برای شما به ثبت می‌رساند.

انتخاب یک آتلیه حرفه‌ای و عکاس باتجربه مهم‌ترین نکته در ثبت عکس دوران بارداری است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از انتخاب عکاس، نمونه کارهای او را با دقت چک کنید و سپس تصمیم قطعی خود را بگیرید.

عکاسی حرفه‌ای در دوران بارداری در آتلیه کادرو

عکاسی دوران بارداری با کیفیت بالا و مطابق با سلیقه مشتری در کادرو

در این مقاله شما را با بهترین زمان عکاسی بارداری آشنا کردیم. همانطور که مطالعه کردید دوران بارداری بسیار شیرین و حساس است و انتخاب آتلیه نقش به سزایی در عکس‌های این دوران جذاب دارد.

کادرو با داشتن باتجربه‌ترین عکاسان حرفه‌ای در زمینه عکاسی دوران بارداری و عکاسی از نوزاد از دوران شیرین بارداری تا تولد نوزاد همراه شما خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت می‌توانید همین حالا با شماره ۰۲۱۹۱۰۳۲۸۴۲ تماس بگیرید.

نوشته بهترین زمان عکاسی بارداری؛ ماه چندم بارداری؟ اولین بار در کادرو. پدیدار شد.

پیام بگذارید