رپورتاژ

آراد برندینگ کلاهبرداری: آراد برندینگ کلاهبرداری است یا راهی به سوی ثروت؟

آراد برندینگ کلاهبرداری: آراد برندینگ کلاهبرداری است یا راهی به سوی ثروت؟

پاسخ کوتاه به این سوال این است که خیر، آراد برندینگ کلاهبرداری نیست.

آراد برندینگ کلاهبرداری موضوعیست که درباره شرکتی با سابقه ۱۷ ساله که ادعای این را دارد که می تواند مردم را ثروتمند کند مطرح می شود.

و ما می دانیم که هرگاه کسی چنین ادعایی کند ناخودآگاه اولین باور ذهنی اینست که این شرکت کلاهبرداری است.

خوشحالیم که توانستیم ادعاهای دروغ را برملا نماییم.

بیشتر بخوانید: آراد برندینگ کلاهبرداری: آسیب‌ها و راهکارهای محافظت از آن

آراد برندینگ کلاهبرداری

راه شناخت حقیقت آراد برندینگ کلاهبرداری چیست؟

ما برای فهمیدن این موضوع دو راه داریم که در این مطلب به هر دو راه می پردازیم.

راه اول شناخت یک پدیده از روی خود آن پدیده است.

یعنی اینکه در گوگل سرچ کنیم آراد برندینگ و وارد سایت آراد برندینگ شویم و مستندات ارائه شده توسط آراد را بفهمیم و با مشاهده آن مستندات به نتیجه هایی برسیم.

راهی به سوی ثروت با تجارت و صادرات

سایت آراد برندینگ و مشاهده اخبار روزانه  

راه دوم شناخت آن پدیده از روی نظر دیگران است.

یعن اینکه ببینیم چه کسانی درباره آن خوب می گویند و چه کسانی بد می گویند.

خوب ها چه می گویند و بدها چه می گویند و با شنیدن استدلال آنها به درستی و غلطی آن پدیده پی ببریم.

ما در این مطلب از هر دو روش استفاده می کنیم.

روش اول یا همان بررسی آراد از روی خود آراد

زمانی که ما وارد سایت آراد برندینگ می شویم با پخش زنده آراد برندینگ، خبرهای روزانه آن، سریال راهی به سوی ثروت، منوهای ثابت درباره متحدان تجاری، مدرسه تجارت آراد، سامانه جامع ارتباطی و گزینه های دیگری مواجه می شویم.

در صفحه اول این سایت فیلم ۸ دقیقه ای را درباره آراد و رزومه اش مشاهده می کنیم.

وقتی اینها را می بینیم متوجه می شویم که خیلی سخت می توان باور کرد که این شرکت کلاهبردار باشد بلکه با یک سازمان بسیار حرفه ای و متخصص و پرجمعیت مواجه می شویم که بیش از چندین هزار نفر را با خود همراه کرده است.

شناخت آراد برندینگ کلاهبرداری یا ماهیت خود آراد از روی نظر دیگران

اما وقتی به روش دوم مراجعه می کنیم ماجرا فرق می کند.

با دو گروه مواجه می شویم که گروه اول به شدت معتقدند که آراد یک هدیه الهی برای آنها بوده است که زندگی مالی و معنوی شان را از این رو به آن رو کرده و خود را به شدت مدیون آراد می دانند.
و گروه دومی که معتقدند آراد برندینگ یک شیطان است و موجب بیچارگی آنها شده است و همه عالم مالباختگان آراد برندینگ می شوند و هیچ موجودی در این عالم از آراد برندینگ کثیف تر نیست.

واقعا آراد برندینگ چیست؟

حال سوالی پیش می آید که اصل ماجرا چیست؟

اصل ماجرا اینست که آراد برندینگ مردم را دعوت به تجارت می کند و می گوید که پول در تجارت است و این حرف آراد نیست بلکه تجربه ثابت شده تاریخ است که پول در تجارت است.

افرادی که می آیند و خوب می گویند برای اینست که به حرف های بزرگان آراد در مدرسه تجارت و پخش زنده ها گوش داده اند و بعد از فهمیدن این حرف ها آن را باور نموده و سپس به آن عمل کرده اند و نتیجه درستی این حرف ها را دیده اند.

و دسته دوم وقت لازم برای شنیدن آموزش ها نگذاشته اند یا اگر شنیده اند چون خلاف باورهای خود دیدند نپذیرفتند یا اگر پذیرفتند به آنها عمل نکردند از این رو به هیچ ثروتی نرسیده اند.

آراد می گوید برای تجارت باید هزینه ای پرداخت کنی برای ایجاد زیرساخت های تجاری و سپس مذاکره یاد بگیری با سیگنال های متعددی که به شش روش به سمت تو می آید اما همین عده معترض فقط یک روش از سیگنال ها را می خواهند و اگر این یک روش نیاید سایر روش ها را انجام نمی دهند و آن یک روش اینست که بنشینند تا گوشی هایشان زنگ بخورد و مشتری بگوید شماره کارت بده تا پول واریز کنیم در حالیکه آراد ۵ روش دیگر هم داشت که این ها به آن عمل نکردند.

نتایج نظرسنجی آرادی ها درباره آراد برندینگ

در نظرسنجی های مختلفی که در کانال و سایت آراد انجام می شود دیده شده که بیش از ۹۰ درصد افراد جز عاشقان آراد و ۱۰ درصد جز نفرت دار های آراد هستند.

آراد برندینگ کلاهبرداری

آراد برندینگ کلاهبرداری

آراد برندینگ کلاهبرداری

حال به شمایی که این متن را می خوانید اینچنین می گوییم.

اگر می خواهید وارد آراد شوید اما روزی یک ساعت برای آموزش های آراد وقت نمی گذارید اصلا وارد نشوید چرا که سرمایه تان هدر می رود.

اما اگر می خواهید زندگی تان را با آراد ببندید و هر روز به آموزش هایش دل می دهید و عمل می کنید وارد آراد شوید که واقعا آراد برندینگ راهیست به سوی ثروت.

آراد برندینگ کلاهبرداری

پس فهمیدیم که آراد برای کسانی که به سخنانش عمل نمی کنند جز خسارت چیزی ندارد و برای کسانی که به حرف هایش عمل می کنند جز ثروت چیزی ندارد.

این است یک تعریف درست از آراد برندینگ.

آراد برندینگ راهیست به سوی ثروت برای کسانی که به آراد دل بدهند و با عشق و علاقه نصایح خیرخواهانه اش را بشنوند و عمل کنند.

پیام بگذارید