وبلاگ

سایز استاندارد عکس پروفایل در شبکه‌های اجتماعی

سایز استاندارد عکس پروفایل + نکاتی برای جذب اعتماد کاربران

عکس پروفایل مناسب بر روی شخصیت و اعتبار شما تاثیرگذار است. امروزه کاربران به شخصی اعتماد می‌کنند که آن را به‌عنوان یک انسان معتبر در نظر گرفته و دوستش داشته باشند. اگر نتوانید اولین قانون در جذب اعتماد را که داشتن یک عکس پروفایل مناسب است رعایت کنید، قطعاً نباید انتظار داشته باشید که کاربران به شما اعتماد زیادی داشته باشند.

یک عکس حرفه‌ای دارای ژستی مناسبی بوده و سایز استاندارد عکس پروفایل در آن رعایت شده است. همچنین بک‌گراند، نور، زاویه عکس و دیگر موارد نیز به‌خوبی تنظیم شدند تا یک تصویر مناسب برای انواع شبکه‌های اجتماعی ایجاد شود.

اگر بخواهید از عکس‌های دسته‌جمعی، بازیگران معروف، گل و حیوانات به‌عنوان تصویر پروفایل خود استفاده کنید قطعاً به اعتبار و شخصیت شما در سوشال‌مدیاها آسیب وارد می‌شود.

ما در ادامه مقاله نکاتی را به شما خواهیم گفت تا بتوانید در کنار ایجاد یک عکس با سایز مناسب برای پروفایل خود، چهره خود را نیز شبیه به یک شخص با اعتبار نمایش دهید. تا پایان مقاله همراه “کادرو” باشید تا اولین قدم برای ایجاد یک شخصیت مقتدر را در شبکه‌های اجتماعی بردارید.

تصاویر پروفایل را در چه سایزی قرار دهیم؟

چگونه عکس پروفایل خوبی داشته باشیم؟

اگر مقاله چرا خوش عکس نیستیم را مطالعه کرده باشید، خواهید دید که در آن‌جا تاکیید زیادی به نورپردازی داشتیم. ایجاد یک نور مناسب جزو اولین اقداماتی است که بایستی در عکاسی رعایت شود. در تصاویر مخصوص پروفایل نیز باید نور یکنواخت و مناسبی به صورت تابانده شود تا چهره شما کاملاً واضح در عکس به نمایش در بیاید. نور طبیعی آفتاب می‎تواند بهترین انتخاب برای کسانی است که دستگاه پیشرفته‌ای برای نورپردازی ندارند.

همچنین اگر قرار است که عکس پروفایل مناسبی را در شبکه‌های اجتماعی مانند لینکدین و توییتر که محیطی رسمی دارند قرار دهید، حتماً سعی کنید از پس‌زمینه‌های خلوت استفاده کنید. بهترین بک‌گراندها نیز یک زمینه ساده در فضای باز یا دیواری با رنگ خنثی است.

اشتباه و درست بودن دو تصویر در عکس پروفایل

سعی کنید که در تمامی عکس‌های پروفایل لبخندی به لب داشته باشید، زیرا همین لبخند باعث می‌شود تا کاربران در ناخودآگاه خود حس اعتماد بیشتری به شما داشته باشند. همچنین لبخند باعث ایجاد چهره‌ای زیباتر در شما خواهد شد.

سایز عکس پروفایل توییتر؛ تصویری مناسب برای یک میکروبلاگینگ

توییتر یک شبکه اجتماعی رسمی بوده که اکثر توییت‌ها یا پست‌هایی که در این پلتفرم منتشر می‌شوند جنبه اعتراضی یا پرداختن به حواشی یک موضوع خاص دارند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود تا عکس‌هایی که برای توییتر به‌عنوان پروفایل قرار داده می‌شود حتماً دارای بک‌گراندی ساده باشد. همچنین سعی کنید تا حالتی رسمی و دوستانه در عکس پروفایل داشته باشید؛ پوشیدن یک تیشرت یا پیراهن ساده می‌تواند استایلی مناسب برای این شبکه اجتماعی باشد. تصاویر نیز بایستی در سایز ۴۰۰*۴۰۰ پیکسل برای این توییتر ایجاد شوند.

سایز عکس برای پروفایل واتس‌اپ چه‌قدر باشد؟

امروزه به دلیل فیلتر تلگرام، استفاده از شبکه اجتماعی واتس‌اپ به‌عنوان مکانی برای گفتگو با دوستان، آشنایان و مشتریان رواج پیدا کرده است. سایز مناسب عکس برای پروفایل واتس‌اپ بهتر است ۶۴۰*۶۴۰ و در حالت مربعی باشد. توجه داشته باشید که بایستی تمامی صورت خود را کاملاً در وسط تصویر قرار دهید تا چهره شما به‌خوبی در پروفایل این شبکه اجتماعی نمایش داده شود.

همچنین بنا به استفاده‌ای که از واتس‌اپ دارید، باید از تصاویری شخصی یا کاری که به‌صورت رسمی هستند استفاده کنید. با مراجعه به صفحه عکاسی برای پروفایل می‌توانید از خدمات حرفه‌ای عکاسان “کادرو” در زمینه عکاسی برای شبکه‌های اجتماعی مخصوصا واتس‌اپ بهره ببرید.

بهترین اندازه برای عکس پروفایل تلگرام چه‌قدر است؟

یکی از چالش‌هایی که برای درج عکس پروفایل در تلگرام وجود دارد، ناقص بودن تصویر بعد از آپلود است. البته دلیل این مشکل مربوط به سایز تصاویر بوده و تلگرام فقط از تصاویر مربعی پشتیبانی می‌کند.

ابعاد عکس پروفایل تلگرام بهتر است در سایزهای ۵۱۲*۵۱۲ یا ۱۰۸۰*۱۰۸۰ پیکسل آپلود شود تا در کنار برش نخوردن تصاویر، کیفیت عکس‌ها نیز بالا باشد. با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند photosop، Paint یا Insot می‌توانید ابعاد تصاویر موردنظر خود را به‌اندازه‌ای استاندارد تبدیل کنید.

ابعاد عکس پروفایل اینستاگرام؛ بهترین عکس برای پلتفرم محبوب ایرانی‌ها

اینستاگرام پرطرف‌دارترین شبکه اجتماعی در دنیا و مخصوصاً کشور ایران است. تصاویر پروفایل این شبکه اجتماعی برخلاف دیگر پلتفرم‌ها با کلیک بر روی عکس باز نخواهند شد؛ در نتیجه نیازی به تصاویر سایز بزرگ نخواهید داشت.

بهترین سایز عکس پروفایل اینستاگرام ابعاد ۱۱۰*۱۱۰ پیکسل است. باید توجه داشته باشید که این شبکه اجتماعی حالتی دوستانه و فان دارد، در نتیجه عکس‌هایی با حالت رسمی برای اینستاگرام مناسب نخواهند بود. بهتر است لبخندی بر چهره خود داشته و با استایلی اسپورت یا غیررسمی تصاویر خود را تهیه کنید.

همچنین ژست شما در عکس پروفایل اینستاگرام اهمیت بسیار زیادی در جلب اعتماد کاربران خواهد داشت؛ می‌توانید با مطالعه مقالات و مشاهده تصاویر صفحه ژست عکس، حالت مناسبی را برای تصاویر پروفایل این شبکه اجتماعی پیدا کنید.

سایز استاندارد عکس پروفایل برای شبکه اجتماعی لینکدین

بهترین حالت و ژستی که می‌توان برای عکس‌های پروفایل لینکدین در نظر داشت، حالت رسمی و اداری است؛ سایز استاندارد تصاویر صفحه شخصی نیز در این پلتفرم بایستی در ابعاد ۴۰۰*۴۰۰ پیکسل باشد. پیشنهاد می‌شود تا عکس‌هایی که برای لینکدین گرفته می‌شود هماهنگ با نوع تخصص شما باشد.

در بهترین حالت تصاویر پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود را ایجاد کنید

عکس‌های پروفایل در شبکه‌های اجتماعی تأثیر زیادی بر روی اعتبار و شخصیت هر فرد دارد. داشتن یک ژست، بک‌گراند، حالت چهره و نورپردازی مناسب در تصاویر پروفایل تأثیر زیادی در جذب اعتماد کاربران خواهد داشت. همچنین تصاویر بایستی در سایزی مناسب و متناسب با معیارهای همان پلتفرم ایجاد شوند.

به‌صورت کلی این سایزها در انواع شبکه‌های اجتماعی معروف به شرح زیر هستند:

  • لینکدین: ۴۰۰*۴۰۰ پیکسل
  • اینستاگرام: ۱۱۰*۱۱۰ پیکسل
  • تلگرام: ۵۱۲*۵۱۲ یا ۱۰۸۰*۱۰۸۰ پیکسل
  • واتس‌اپ: ۶۴۰*۶۴۰ پیکسل
  • توییتر: ۴۰۰*۴۰۰ پیکسل

اگر قرار است که یک عکس پروفایل مناسب از خود تهیه کنید، بهتر است از خدمات “کادرو” در زمینه عکاسی پروفایل بهره‌مند شوید؛ عکاسان مجموعه ما تسلط کاملی بر نورپردازی و ژست‌های مناسب برای هر شبکه اجتماعی داشته و قطعاً تصاویر عالی برای شما ایجاد خواهند کرد. همچنین “کادرو” در زمینه عکاسی تولد، عکاسی خانوادگی، تصویربرداری از مراسم عقد و عروس نیز خدمات خوبی ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید همین حالا با شماره ۰۲۱۹۱۰۳۲۸۴۲ تماس گرفته و در سریع‌ترین زمان، تصاویری را برای پروفایل خود داشته باشید که به افزایش اعتبار شما در فضای مجازی کمک خواهد کرد.

نوشته سایز استاندارد عکس پروفایل در شبکه‌های اجتماعی اولین بار در کادرو. پدیدار شد.

پیام بگذارید