وبلاگ

آموزش نصب پریمیر + عکس

اگر شما هم تا به حال یکبار سوال ( چرا پریمیر نصب نمیشه ؟ ) را از خودتان پرسیده اید، با این بخش همراه باشید تا گام به گام نحوه نصب پریمیر پرو را به شما آموزش دهیم.

ثبت نام دوره جذاب پریمیر

در تمامی این بخش‌ها کاربرد یک نرم‌افزار‌گرافیکی کامپیوتری به چشم میخورد که با کیفیت و کارایی منحصر به فرد خود تولید این محتواهای ویدئویی را جذاب تر، حرفه‌ای تر و متفاوت تر کرده است.
یکی از نرم افزارهای مورد استفاده در این بخش، نرم افزار پریمیر است. کاربران در بخش های مختلفی می توانند با نصب پریمیر از این برنامه کامپیوتری برای بهبود جریان کاری خود بهره ببرند.
کار با نرم افزار پریمیر مزیت های بسیار زیادی دارد. در این بخش از تصویرگران پویااندیش با ما همراه باشید تا با مزیت‌های نصب پریمیر و نحوه دانلود و نصب این برنامه بیشتر آشنا شویم.

نرم افزار ادوبی پریمیر

نرم افزار ادوبی پریمیر چیست ؟

نرم افزار ادوبی پریمیر یکی از نرم افزارهای گرافیکی کامپیوتری است که توسط شرکت توسعه دهنده نرم افزاری اتودسک در مجموعه نرم افزارهای ادوبی طراحی و عرضه شده است.
Premier software جزو نرم افزارهای بصری جذابی است که در زمینه پروژه های ویدئویی مورد استفاده قرار می گیرد.
برای نخستین بار نرم افزار پریمیر در سال 2003 عرضه شد. به این نرم افزار به تدریج مشخصات بهتر و کاربردی تری اضافه شد که کار با این نرم افزار و نصب پریمیر را برای اکثر کاربران به یک اولویت تبدیل کرد. از نرم افزار پریمیر می توان در زمینه های متعددی استفاده کرد.
برای آشنایی بیشتر با نحوه ساخت پریست پروکسی اختصاصی در پریمیر حتما بخش آن را مطالعه نمایید.

نرم افزار ادوبی پریمیر چیست؟

مراحل دانلود نصب پریمیر

در اولین قدم برای نصب نرم افزار ادوبی پریمیر باید نسخه مناسب و سازگار برنامه را دانلود کرد. بهترین راه مراجعه به وب سایت ادوبی و دانلود برنامه از آن جاست.
در این مرحله باید برای دانلود مشخص کنید که قصد دانلود کدام نسخه را دارید. اگر به دنبال دانلود نسخه های رایگان هستید می توانید نسخه های آزمایشی را امتحان کنید.
برای دانلود نسخه های پولی و پرو نرم افزار از طریق وب سایت باید یک Adobe ID بسازید.
بعد از ورود پلتفرم و زبان را برای دانلود انتخاب کنید و روی گزینه دانلود کلیک کنید. بعد از دانلود شدن نسخه نرم افزار و ذخیره آن، باید با کلیک راست کردن روی Set up و سپس انتخاب گزینه Run as administrator ، مراحل نصب را آغاز کنید. ابتدا زبان برنامه را مشخص کرده و سپس محل نصب را تعیین کنید.
دستورات را دنبال کنید تا نصب Premiere انجام شود.

چگونه نرم افزار پریمیر را نصب کنیم؟

نکات مهم در دانلود و نصب پریمیر

اول از همه اجازه دهید به شما بگویم که Adobe Premiere Pro یک نرم افزار رایگان نیست. اما گزینه ای برای دریافت رایگان آن نیز وجود دارد.
اساساً، می‌توانید یک نسخه آزمایشی 7 روزه کاملاً کاربردی از هر برنامه Adobe را دریافت کنید.
برای نصب کردن نرم افزار پریمیر حتما ابتدا به مشخصات سیستم خود توجه کرده و مطمئن شوید که حداقل مشخصات سخت افزاری لازم برای دانلود نرم افزار پریمیر را دارا باشد.
علاوه بر این با توجه به مشخصات سخت افزاری سیستم حتما نسخه مناسب و سازگار برنامه با سیستم را دانلود کرده و آن را نصب کنید.

سیستم پیش نیاز نصب پریمیر

سیستم عامل پیشنهادی مایکروسافت ویندوز ۱۰ ۶۴ بیتی است. رم سیستم باید حداقل ۸ گیگابایت باشد. باید کارت گرافیک داشته باشیم.
وضوح مانیتور باید حداقل ۱۲۸۰ در ۸۰۰ باشد و ۱۹۲0x 1080 یا بیشتر توصیه می شود.
یکی از مواردی که باید حتما به آن توجه کرد این است که امکان نصب پریمیر تنها برای سیستم های 64 بیتی وجود دارد و سیستم های 32 بیتی قادر به دریافت این نرم افزار نیستند.
برای دانلود نرم افزار ادوبی پریمیر حتما باید از آخرین نسخه اینترنت اکسپلورر، فایر فاکس، کروم یا سافاری استفاده کنید. علاوه بر این در زمان دانلود، خصوصا دانلود نسخه های پرو برنامه حتما

  • فایروال ها
  • نرم افزارهای آنتی ویروس
  • و نرم افزارهای امنیتی شخص ثالث را به طور موقت غیر فعال کنید تا اختلالی در روند دانلود به وجود نیاید.

مطالب مرتبط پرینت در ایندیزاین به روش های PDF

غیر فعال کردن آنها روند نصب پریمیر را سرعت می بخشد. علاوه بر این مطمئن شوید که تا اتمام مراحل دانلود و نصب نرم افزار حتما به اینترنت متصل باشید.

نصب پریمیر

نرم افزار پریمیر در چه زمینه هایی کاربرد دارد ؟

با نصب Premiere می توان کارهای خارق العاده ای انجام داد.
Adobe Premiere Pro برای ویرایش :

  • فیلم ها
  • تبلیغات و تولید تیزرهای تبلیغاتی
  • اخبار
  • برنامه های تلویزیونی
  • و ویدئوهای آنلاین استفاده می شود.

Premier Pro یک نرم افزار جامع ویرایش ویدیو است و همچنین به عنوان بخشی از مجموعه برنامه های Adobe Creative Cloud در دسترس است.
با استفاده از نرم‌افزار پریمیر میتوان کلیپ ها و محتواهای ویدئویی را ویرایش کرد و افکت ها و جلوه‌های ویژه جذابی را به آنها افزود.
تدوین حرفه ای فیلم ها و محتواهای تلویزیونی از جمله کارهایی است که با نصب پریمیر می توان انجام داد. علاوه بر این می توان از این نرم افزار برای طراحی گرافیکی وب سایت ها نیز استفاده کرد.

نرم افزار پریمیر در چه زمینه هایی کاربرد دارد؟

ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار ادوبی پریمیر چیست ؟

ادوبی پریمیر را می توان به عنوان یک استودیوی فیلم سازی حرفه ای در نظر گرفت که به کاربران هر آن چه برای تولید یک محتوای ویدئویی با کیفیت نیاز دارند را می دهد. این برنامه مجموعه ای کامل از ابزارهای ویرایش فیلم و تصویر را ارائه می دهد.
Adobe Premiere Pro از ویرایش ویدیو با وضوح بالا با وضوح 1920 × 1024 پیکسل ، تا 32 و 64 بیت در هر رنگ کانال، در هر دو فرمت RGB و YUV پشتیبانی می کند.
پشتیبانی از پلاگین صوتی VST و ویژگی میکس صدای فراگیر 5.1 به همراه ویرایش در سطح نمونه صدا در ادوبی پریمیر در دسترس است.

نرم افزار پریمیر می تواند با سرعت و کیفیتی بسیار بالا تمامی محتواهای ویدئویی را ویرایش کند. ابزارهای ویرایشی محتواهای صوتی و تصویری در پریمیر وجود دارد و می توان با آن جلوه های صوتی و تصویری را ایجاد کرد.
از جمله دیگر ابزارهای در دسترس در این برنامه می توان به ابزارهای مونتاژ فیلم اشاره کرد. ابزارهای صوتی نیز برای افزودن صدا به فیلم ها در پریمیر وجود دارد.
در فیلم‌هایی که نیاز به زیرنویس دارند نیز می‌توان به کمک ابزارهای نرم افزار ادوبی پریمیر ، متن و زیرنویس را به محتواهای ویدئویی اضافه کرد.
یکی دیگر از ویژگی های نرم افزار پریمیر این است که می توان با استفاده از آن محتواهای ویرایش شده را در فرمت های مختلف ذخیره کرد و آن را در سایر پلتفرم ها به اشتراک گذاشت.
میتوان با نرم افزار پریمیر به صورت حرفه‌ای پروژه‌های ویرایش و تدوین فیلم را انجام داد و آن را در سایر برنامه‌ها نیز تکمیل کرد.

ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار ادوبی پریمیر چیست؟

نصب پریمیر چه مزیت هایی دارد ؟

نرم افزار پریمیر شامل تمام ویژگی‌های لازم برای تدوین و ویرایش فیلم است و کار با آن می‌تواند تمام نیاز کاربران مبتدی و حرفه‌ای را پاسخگو باشد. این نرم افزار به خوبی با دیگر نرم افزارهای شرکت ادوبی از جمله :

  • افترافکت
  • فتوشاپ
  • تری دی مکس و … سازگاری دارد و می توان به راحتی با مجموعه آنها جهت تولید و تکمیل یک پروژه کار کرد.

مطالب مرتبط مدل های Rhino: طراحی یک فایل سه بعدی قابل چاپ

برای مثال میتوان به‌راحتی یک پروژه در حال انجام در پریمیر را در نرم افزار افترافکت وارد کرد و جلوه‌های بصری بیشتری را به آن اضافه کرد.
این برنامه می تواند به خوبی با انواع دوربین های عکاسی و فیلم برداری ارتباط برقرار کند و در نتیجه کار ویرایش و تدوین فیلم ها و محتواهای بصری به مراتب راحت تر می شود.
چرا که می توان مستقیما بعد از فیلم برداری، محتوای ویدئویی مورد نظر را در نرم افزار ادوبی پریمیر ویرایش کرد. انواع محتواهای سه بعدی و اچ دی با فرمت ها و کیفیت های متنوع را می توان در پریمیر ویرایش کرد.
نرم افزار پریمیر به خوبی از فرمت های مختلف فیلم و فایل های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند. علاوه بر این محتواهای آماده شده در نرم افزار پریمیر را به راحتی می توان در پلتفرم های مختلف و صفحات وب منتشر کرد.

نصب پریمیر چه مزیت هایی دارد؟

افکت ها در پریمیر

در نرم افزار پریمیر افکت‌های بسیار زیبایی در دسترس است که به موجب آنها میتوان کیفیت و جذابیت محتواهای تصویری و بصری را دو چندان کرد.
از طرفی حتی امکان اضافه کردن افکت های جدید به برنامه نیز وجود دارد. نرم افزار پریمیر رابط کاربری ساده و راحتی دارد و از این رو کاربران با نصب پریمیر به راحتی و بدون نیاز به داشتن مهارت های بسیار سطح بالا می توانند با پریمیر کار کرده و یک محتوای ویدئویی را ویرایش و مونتاژ کنند.
با این حال با آموزش و یادگیری کار با نرم افزار پریمیر به صورت حرفه ای و پیشرفته قطعا کیفیت کارهایی که می توان با این برنامه انجام داد نیز بیشتر می شود.
نرم افزار پریمیر یک نرم افزار تدوین فیلم جامع و پرکاربرد است که به صورت گسترده از آن استفاده می شود و به نوعی می توان آن را به عنوان نرم افزارهای اصلی در حوزه فیلم سازی در نظر گرفت.
از این رو قطعا نصب پریمیر و یادگیری آن می تواند در زمینه های شغلی و حرفه ای مختلف نیز به کار آید.

افکت ها در پریمیر

ثبت نام دوره جذاب پریمیر

سوالات متداول

چه کسانی باید نصب پریمیر را یاد بگیرند ؟مطالب مرتبط نرم افزار تری دی مکس در سینما و فیلم سازی

هر کسی که در زمینه ویرایش و تدوین فیلم و محتواهای تصویری فعالیت دارد، به آموزش نصب نرم افزار ادوبی پریمیر نیاز دارد.

چرا باید پریمیر را نصب کنیم ؟

نرم افزار پریمیر یک نرم افزار بسیار حرفه ای و پیشرفته است که قدرت بسیار بالایی در ویرایش فیلم و محتواهای بصری دارد و ابزارهایی که در این برنامه در دسترس است تنوع بالایی دارد.

اهمیت کار با نرم افزار پریمیر چیست ؟

رابط کاربری ساده، تنوع قابلیت ها، پشتیبانی از فرمت های مختلف فیلم و تصویر، امکان ذخیره سازی فایل های ویرایشی در فرمت های مختلف، سازگاری با سایر نرم افزارهای ادوبی و مواردی از این دست از جمله دلایل مهمی است که اهمیت کار با نرم افزار پریمیر را پررنگ می کند.

مطالعه بیشتر

کاربردهای زیبراش ؛ زیبراش در صنعت تبلیغاتمدل های Rhino: طراحی یک فایل سه بعدی قابل چاپایندیزاین و فتوشاپ چه تفاوتی هایی با هم دارند؟راینو برای معمارینرم افزار اتوکد الکتریکال چیست و چه کاربردهایی دارد؟حداقل سیستم مورد نیاز برای پریمیرمعرفی جامع نرم افزارهای ادوبیآموزش ادیت فانتزی تصویر در فتوشاپکاربردهای زیبراش در علومبررسی Adobe Audition CC | فرآیند تولید پادکستچرا طراحی و کدگذاری را در Adobe Dreamweaver انجام دهیم؟ساخت شخصیت های کارتونی در cinema 4dچگونگی شبیه سازی انفجارها در نرم افزار Mayaآموزش طراحی خودرو با راینوکاربردهای زیبراش ؛ طراحی جواهر با زیبراشآموزش و راهنمای کامل نرم افزار ماتریکس گلدکاربردهای زیبراش ؛ زیبراش در صنعت سینماکاربرد کورل در گرافیکتری دی مکس و انیمیشن سازی حرفه ایساخت تصاویر چهره ماژیک و آبرنگ با استفاده از Illustratorچگونه محدودیت بازگشت به عقب در فتوشاپ را بیشتر کنیم؟

پیام بگذارید