وبلاگ

برای عکس بارداری چه لباسی بپوشیم؟

برای عکس بارداری چه لباسی بپوشیم؟

بارداری شیرین‌ترین تجربه در زندگی هر مادری است که هیچوقت حس و حال این دوران شیرین را از یاد نخواهد برد. اکثر مادرها در روزهای بارداری برای ثبت این لحظات شیرین و ماندگار به آتلیه یا باغ رفته و با عکاسی از این دوران یک یادگاری ماندگار برای خود و فرزندشان رقم می‌زنند. یکی از نکات مهم در عکاسی بارداری، انتخاب یک لباس جذاب و مناسب برای عکاسی است.

مادر، سوژه عکاسی دوران بارداری است. لباس زییا می‌تواند ظاهر مادر را در عکس‌ها شیک و آراسته نشان دهد و تاثیر بسیاری در جلوه عکس‌ها داشته باشد. شاید با خود بگویید برای عکس بارداری چه لباسی بپوشیم؟ برای یافتن بهترین پاسخ برای این سوال در ادامه این مقاله همراه ما باشید. به شما اطیمنان می‌دهیم با مطالعه این مقاله می‌توانید بهترین لباس را برای عکاسی بارداری خود انتخاب کنید.

لباس‌های ماکسی بلند، انتخابی بی‌نظیر برای عکاسی دوران بارداری

لباس‌های بلند و ماکسی انتخابی بی‌نظیر برای عکاسی بارداری هستند. این لباس‌ها معمولاً تنگ و چسبان هستند و باعث می‌شوند تا برآمدگی شکم مادر به خوبی دیده شود. لباس‌های ماکسی معمولاً تمام بخش‌های اضافی بدن را پوشانده و تنها روی شکم مادر تمرکز می‌کنند. رنگ لباس ماکسی بلند را می‌توانید با توجه به محیطی که قرار است عکاسی در آن انجام شود انتخاب کنید. معمولاً پیرهن مشکی و سفید ماکسی طرفداران بسیاری برای عکس‌ بارداری دارند. علاوه‌بر رنگ‌های مشکی و سفید، می‌توانید با توجه به جنسیت کودک رنگ لباس را انتخاب کنید.

 لباس بلند برای عکاسی بارداری در فضای باز

لباس چسب و کوتاه برای عکاسی مادر در دوران بارداری

یکی دیگر از ایده‌های جذاب و کاربردی برای ایده عکس بارداری و انتخاب لباس مناسب برای آن، استفاده از لباس‌های چسب و کوتاه است. توصیه‌ای که به مادران عزیز داریم این است که هیچ‌وقت نگران پوشیدن لباس‌های تنگ و آسیب دیدن جنین با این لباس‌ها نباشید، این مدل لباس هیچ آسیبی به جنین شما وارد نخواهد کرد.

بنابراین با خیال راحت در عکاسی دوران بارداری از لباس‌های چسب و کوتاه استفاده کنید و با اعتماد به نفس کامل در برابر دوربین حاضر شوید. برای تنوع می‌توانید از یک لباس چسب کوتاه و یک لباس چسب بلند استفاده کنید. این لباس‌ها به خوبی بر تن فیکس می‌شوند و زیبایی و جلوه خاصی به عکس‌ها می‌دهند.

عکاسی بارداری با لباس‌های گیپور دار یا بافته‌شده

اگر انتخاب شما برای عکاسی بارداری لباس گیپوردار است باید به شما تبریک بگوییم. انتخاب این لباس‌ها شما را به یک ملکه واقعی تبدیل می‌کند و عکس‌هایی که گرفته می‌شود، بسیار شیک و باکلاس خواهد شد. اگر در منزل لباسی دارید که از جنس بافت است و کشسانی مناسبی دارد، این لباس‌ها نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای عکاسی بارداری باشد.

معمولا رنگ لباس‌هایی با جنس گیپور و دانتل برای عکاسی، مطابق با جنسیت کودک انتخاب می‌شود. بعضی از آتلیه‌ها برای عکاسی در دوران بارداری، لباس‌های دانتل و گیپور ویژه‌ای را برای مادران عزیز درنظر گرفته‌اند. شما می‌توانید در آتلیه‌های عکاسی کادرو، زیباترین عکس بارداری خود را ثبت کنید. برای رزور وقت عکاسی و اطلاع از شرایط به صفحه تعرفه عکاسی مراجعه کنید.

لباس گیپور و دانتل برای عکاسی در دوران بارداری

لباس‌های ست، ایده‌ای جذاب برای عکس‌های دونفره دروان بارداری

هرچند در عکاسی دوران بارداری سوژه اصلی عکس، مادر و کودک درون شکم آن هستند؛ اما عکاسی دوران بارداری با پدر خانواده نیز معمولاً در عکس های بارداری در کنار عکس‌های تکی مادر انجام می‌شود. پیشنهاد می کنیم برای عکس های دوران بارداری دونفره از لباس‌های ست استفاده کنید. این لباس‌ها می تواند با توجه به محیطی که در آن عکاسی می‌کنید رسمی یا اسپرت باشند. اگر قرار است مادر یک لباس ماکسی بلند بپوشد پیشنهاد می کنیم پدر نیز یک کت و شلوار به همان رنگ به تن کند. همچنین پدر می‌تواند پیراهن یا کت خود را با رنگ لباس مادر ست کند.

پوشیدن لباس‌های اسپرت و بامزه یکی دیگر از ایده های جذابی است که در عکاسی بارداری دونفره می توانید از آن ها استفاده کنید. اگر عکاسی در طبیعت انجام می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم از لباس‌های هاوایی و سبک‌های متنوع نیز کمک بگیرید و به همراه تیم حرفه‌ای کادرو زیباترین عکس‌های دوران بارداری را به ثبت برسانید. کادرو فقط برای عکاسی بارداری همراه شما نیست. شما میتوانید پس از تولد نوزداتان خدمات عکاسی نوزاد را از کادرو دریافت کنید.

 لباس مناسب عکاسی دونفره در دوران بارداری

پوشیدن لباس‌های فانتزی، ایده‌ای خلاقانه برای عکاسی دوران بارداری

لباس‌های فانتزی ایده‌ای جذاب برای عکاسی بارداری است. لباس‌هایی با طرح کانگورو که کودک درون کیسه شکمی مادر قرار بگیرد، لباس‌هایی نقاشی شده با شکل کودک روی قسمت شکم مادر، لباس فرشته‌های بالدار و لباس بارداری با برچسب‌ و استیکرهای نوزاد، پستونک و شیرخشک از جمله لباس‌های فانتزی است که می‌توانید از آن‌ها به عنوان لباس فانتزی دوران بارداری استفاده کنید.

اکسسوری، نکته‌ای مهم در انتخاب لباس عکس بارداری

اکسسوری یکی از موارد مهم و کاربردی در انتخاب لباس عکس بارداری است. بهتر است هنگام انتخاب لباس به اکسسوری که قرار است در کنار آن برای عکاسی استفاده کنید نیز فکر کنید. اگر می‌خواهید یک لباس با یقه باز بپوشید می‌توانید از یک گردنبند ظریف و زیبا استفاده کنید. انتخاب یک گوشواره چشمگیر برای عکس های پرتره مادر نیز انتخاب بی‌نظیری برای عکس دوران بارداری است.

اگر قرار است لباس اسپرت یا فانتزی به تن کنید بهتر است از اکسسوری هایی با طرح و شکل پستانک، شیشه شیر یا استیکرهای کوچک نوزاد استفاده کنید. سفارش پیکسل‌هایی با عکس سونوگرافی نوزاد و استفاده از آن به عنوان سنجاق سینه از جمله ایده‌های جذابی است که در عکاسی بارداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عکاسی اسپرت دوران بارداری با لباس‌های اسپرت و راحتی

عکاسی حرفه‌ای دوران بارداری با کیفیت بالا در کادرو

دوران بارداری از لذت‌بخش‌ترین دوران زندگی هر مادر و پدری محسوب می‌شود و علاوه‌بر سختی‌هایی که با خود به همراه دارد، دوران طلایی و بسیار خاطره‌انگیزی است. در این مطلب سعی کردیم به‌طور خلاصه پاسخ سوال شما پیرامون برای عکس بارداری چه لباسی بپوشیم را تا حدودی پاسخ دهیم. اگر به دنبال یک آتلیه حاملگی یا عکاسی حرفه‌ای برای گرفتن عکس بارداری هستید، همین حالا درخواست خود را در کادرو ثبت کنید. از صفر تا صد عکاسی توسط کادرو انجام می‌شود و عکس‌ها پس از ادیت کامل نور و رنگ به شما تحویل داده می‌شود. کادرو در کنار عکاسی حاملگی، خدمات عکاسی نوزاد در منزل و عکاسی کودک را هم انجام می‌دهد. برای ثبت لحظات شیرین بارداری، همین حالا درخواست خود را در کادرو ثبت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۳۲۸۴۲ تماس بگیرید.

نوشته برای عکس بارداری چه لباسی بپوشیم؟ اولین بار در کادرو. پدیدار شد.

پیام بگذارید